Back to school

Nu har det blivit så att jag inte bloggar på loven, det orkar jag verkligen inte.
Men eftersom att det var första skoldan idag efter jul lovet så tänkte jag därför skriva ett inlägg.

Jag kan först ta och berätta att Julafton var... *hmm* annorlunda. Och Nyår har varit great ;D
Mer än så orkar jag inte skriva för då blir det nog fler än 3 st A4 för er att läsa ;)


Dagen började med att jag gick ner till källaren där jag har mitt skåp för att hänga av mig den snöiga jackan och väskan. Den första personen man ser är EyMy. EyMy skriker "KnaZ!!!" och så får hon ett léende på läpparna och vi rusar fram till varandra för att kramas och säga Hej.

Första lektionen; Svenska!
Usch tänkte jag, men så kollade jag på alla underbara kompisar som jag hade omkring mig
"Det kan ju inte va så farligt när man har dom här ändå" tänkte jag och fick ett léende på läpparna.
Just då om svenska läraren in och mitt léende på läpparna försvann lika fort som det kom och jag var inte på något vidare humör resten av lektionen.

Men som alla andra dagar i skolan så vänds det och jag börjar flumma, misstolka och roa folk på det gamla vanliga och "heliga" KnaZ sättet x)

Dagen slutade med en väldigt hyper KnaZ, fråga bara EyMy ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0