Det bästa från EyMy

Gör KnaZ reklam för EyMy? Haha, nej då ;)
Här har vi det bästa från EyMy's blogg :D

Jag och KnaZ snackar...
...bra språk ;)

*KnaZ* En flintskallig subba utan hår! [Det finns väl ingen flintskallig som har hår? Eller? ]

*EyMy* Våran pool är inte så stor men den är ganska liten!

2009-06-10 @ 13:52:02 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks (0)

Orienteringen på Mösseberg...

...gick bra. *not* Jag och KnaZ skulle ju orientera tillsammans men vi gick vilse ganska snabbt... Eller Jag visste vart vi va, Jag visste hur vi skulle komma ut. Problemet var att ingen av oss visste vart det var på kartan... Har hört att det inte är så bra ;)

Vi kom i alla fall tillbaka och gick då till matsalen och åt. *mums* Sen vandrade vi runt typ hela Falköping bara för att KnaZ är så snäll och gör mig sällskap för att jag har saxofonlektion kl fyra. Längtar faktiskt dit :) Men är hungrig också !

På tal om hungrig och mat och så... När vi va på väg ner från berget så såg vi ett plommonträd som hänge ut lite över trottoaren. "ska vi palla?" tänkte vi ;) precis när jag sträcker upp handen mot grenen så ropar KnaZ till. Bredvid deras häck står en glaslåda full med plommon och under ligger det en lapp "Smaka gärna!" Inte en chans att jag tänker palla plommon efter det ;) Men dom var goda kan jag lova !

Ha en bra dag :)
Kramar <3
2009-09-17 @ 14:44:54 Permalink Min dag Kommentarer (3) Trackbacks (0)

Sitter i c-huset i skolan. Har samhällskunskap. Upptäckte att jag hade trådlöst nätverk här. Det har vi inte haft innan vad jag vet. Hehe, det är grymt bra ju !

Nu ska jag försöka koncentrera mig lite på vad människan där framme säger. ;)

Kram
//EyMy <3

8 dagar till julafton !
2009-12-16 @ 11:26:48 Inläggets länk Min dag Ett spår av dig Trackbacks (0)

Snart jul !

Bara 9 dagar kvar till julafton ! 10 till juldagen ! 16 till nyårsafton ! Hela livet består av nedräkning. Man räknar till roligt. Till tråkigt. Till viktigt. Till oviktigt. Räknar saker. Ord. Steg. Varför ? Är det något behov ? Behov som man har som människa.

Hmm... Räkning. Sen är det så många som är underkända i matematik. Så många som blir underkända hela tiden. Varför ? Man räknar ju allting...

//EyMy <3


KaKaOO Fotograf: KnaZ
2009-12-15 @ 12:38:36 Inläggets länk Tankar Ett spår av dig Trackbacks (0)

Flum :D

Sitter med bästa KnaZ i f-husets cafeteria nu :D saknat massa ju ! <3 Träffat massa kul folk idag med ju. Massa skoj att flumma ett tag. Massa flum i bamba. (KnaZ har lärt mig :D ) Fatta vad man har saknat det ! Men kommer inte riktigt ihåg vad det var vi pratade om x)

Idag började vi massagekursen i skolan med ! EyMy och KnaZ kommer äga alla ;)

Läraren: Så nu hoppas jag ni vet lite vad som händer framåt i tiden.
EyMy: Jaa, vi vet. Jullov !!

Ha det fint och flummigt (Det förlänger livet !)
//EyMy <3

2009-12-14 @ 14:47:10 Inläggets länk Min dag Ett spår av dig Trackbacks (0)

Ännu en grym kommentar från Syster !

Haha, hon är underhållande ! Undrar vart hon fått sin humor ifrån ?? :P (Svar: "Från toaletten...")

*har på Umbrella (Rihanna)*
Syster: 'fuck, fuck, fuck *(liiite smått arg på vad hon håller på med...)* under my umbrella..
Jag: 'jaha är det sånt du gör under dina paraplyn.'
hahahahaha xD
2009-12-12 @ 19:35:02 Inläggets länk FluM Ett spår av dig Trackbacks (0)


2009-05-14 Och så när vi var inne på Netto för att kolla vad Coca-Cola kostade så hittade Kakaoo en sprayflaska med solskyddsfaktor. Turkos! Så när vi stod där och tittade lite på olika saker så testa hon att trycka lite men det kom inget så hon sa:
- KnaZ, titta här!
Problemet var att den här gången kom det! Så KnaZ kind blev turkos och dessutom så fick hon lite i ögat och lite i munnen. Som tur var så hade Kakaoo med sig servetter så hon kunde torka av sig medlet. Kakaoo stod och bad om förlåtelse för det som hänt men kunde ändå inte sluta skratta. Jag kunde inte sluta skratta åt det! Jag hävdar fortfarande att det var därför som KnaZ missade bussen tillbaka till skolan och också sin bild-lektion. Men men...



MIN EyMy på bild! :D<3


MIN EyMy på bild! :D<3

Kommentarer
Postat av: EyMy

haha, KnaZ och EyMy är BÄST :D <33

2009-12-17 @ 09:15:01
URL: http://eymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0