Dagens kommentarer

Jag skulle hjälpa Molle...

Molle: Jag får inte in den
KnaZ: men testa som jag
Molle: men det går inte för mig
KnaZ: Nej men du ska trycka där, det brukar gå för mig
Molle: men jag kommer inte

... hon skulle ha hjälp med datorn.


Molle and her new style? ;)





EyMy
: Mitt ex ser ut som en tjej!
Bex: va? vem?
EyMy: Emil S***d
Linda och KnaZ: vad vare med honom?
EyMy: han ser ut som ett ex!
KakaOO: hur ser man ut då? såhär? *korsar fingrarna*
Alla skrattar: Hahahaha


EyMy slappar ^^



Jag sitter på ett väldigt varmt element i skolan


KnaZ: jag har jävligt het röv just nu

En kille stirrar just då på KnaZ

KnaZ: Ja! Den é het! Så vad glor du på?!


KnaZ...




KnaZ till EyMy
:
Du har dålig blodcirkulation i ditt hår...


EyMy coca-cola beroende ;D



KnaZ
: haha, vi har tydligen par-dans med töntarna i teknik idag :P
Bex: Nej, jag hatar teknik :( fasst inte 3:orna :)
KnaZ: Men dom kan du väl inte gilla? ^o)
Bex: Nee... Jag mena 4:orna!


KnaZ och Bex! <3

Kommentarer
Postat av: EyMy

hahaha, vi är så otroligt grymma ! ;D haha, bästa kommentarerna ju :D <3

2009-12-18 @ 12:59:25
URL: http://eymy.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha vilka minnen man får xD

2009-12-20 @ 12:07:21
URL: http://beccccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0